Naša čitateľka Hana je starostlivá mamička a vždy si dáva pozor, aby potraviny, ktoré kupuje, boli ešte nejaký čas v záruke. Preto dôverovala aj trvanlivému pečivu, ktorého záruka trvala do začiatku septembra a bezstarostne ho dala svojmu malému dieťaťu na desiatu.
Keď však vytiahla croissant o kúsok viac, zistila, že ho už nahlodala pleseň! Nič sa nedalo robiť, desiata putovala do smetiaka.
Takéto nedostatky sa vyskytnúť môžu a nie je v silách zákazníka ich zistiť. Preto je dobré vziať si z obchodu aj bloček, ktorý v podobných prípadoch poslúži pri reklamácii pokazených potravín.
Našli ste aj vy na pultoch obchodov tovar , ktorý mal byť už dávno v smetiaku? Odfoťte ho, napíšte nám kde a kedy to bolo a pošlite na tip@novycas.sk!