O tom, že dovolenka môže byť nevydarená doslova od prvej minúty, vie svoje aj pani Dagmar. Pri čítaní jej strastiplnej tortúry ostáva rozum stáť ani nie tak z prístupu v zahraničí, ako skôr z jednania pracovníkov letiska s cestujúcimi, niekoľko hodín čakajúcimi na odlet zmeškaného lietadla.
Dagmar s priateľom si zakúpili dovolenku na Tenerife. Lietadlo malo z Bratislavy odlietať o 10.30, no meškalo pol hodiny, čo cestujúcim nerobilo problémy. Tie nastali v hale nového terminálu bratislavského letiska. „Prešli sme cez check-in a v hale sme zistili, že tam nie sú bufety ani galóny s vodou! Pobehovali tam stolári a stavbári a dokončovali priestory. Fungovalo iba WC,“ opisuje začiatok trápenia pani Dagmar. To pokračovalo, keď im krátko pred plánovaným odletom ohlásili, že zamestnanci francúzskeho letiska demonštrujú a preto sa odlet presúva na 13.00 hod.
To už začalo byť 180 cestujúcich nespokojných a chceli odísť z novej haly, ale stopol ich zákaz pracovníkov letiska. „Začali sme protestovať, že sú tam aj malé deti či diabetici a nemôžu nás tam držať ako rukojemníkov. Z kompetentných nikto nebol k dispozícii. Letiskový personál sľúbil zabezpečiť vodu, ale nie hneď,“ pokračuje v opisovaní nezabudnuteľného zážitku sklamaná dovolenkárka. Napokon povolili jednému členovi z každej rodiny, aby vyšiel z haly a priniesol ostatným občerstvenie. „Predali nám 2-dňové bagety, lebo vraj zlyhalo zásobovanie a keď som sa aj s minerálkami vracala do novej haly, stopli ma, lebo s tekutinami sa dnu nesmie a vraj to mám vypiť a zjesť pred check-inom!“ Na nespokojné naliehanie dovolenkárov napokon letiskový personál povolil a z občerstvenia pre ostatných museli najprv odpiť a odjesť, až potom mohli vojsť späť do haly!
„Okolo 14. hodiny nám povedali, že by sme mohli nastúpiť, ale rýchlo, kým sa nezaplní vzdušný priestor. V lietadle nám oznámili, že sme to nestihli a máme ísť späť. Batožiny ostali v lietadle a my v hale. Ďalší odlet mal byť asi o 18:30 a neskôr sme sa dozvedeli, že za meškaním nie je štrajk, ale zlý technický stav lietadla!“
Smolný deň pokračoval na Tenerife, kde dovolenkárov nečakal delegát z ich cestovky a keby pani Dagmar nevedela po španielsky, ani by nezistila, že ich kdesi čaká šofér. Ďalšie utrpenie nasledovalo v hoteli. „Izbu, z ktorej sme mali priamo nad nakladacou rampou hotela a výhľad na smradľavé odpadky v kontajneroch, nám vymenili až po 3 dňoch. Správali sa k nám arogantne, pritom ostatným dobre že stoličku neofukovali a všemožne nám dávali pocítiť, že sme „iba“ Slováci. Priateľ k tomu všetkému dostal úpal, takže naša dovolenka bola úplne nanič,“ smutne spomína na zbabranú dovolenku Dagmar.
Máte aj vy nepríjemné skúsenosti z dovolenky?
Napíšte nám, čo vám ju pokazilo!
Vaše negatívne dovolenkové postrehy píšte do diskusie
alebo na tip@novycas.sk.