Skrachovaná cestovka Karya Tour pokazila dovolenku nielen klientom, ktorí už vycestovali, ale aj tým, ktorí na dovolenku len odísť mali. Jednou z jej zákazníkov, ktorí sa márne tešili na oddych pri mori, je aj Lenka. Dalo by sa povedať, že mala šťastie v nešťastí - ona ešte do Turecka neodletela, takže nezažívala stresy s vysťahovaním a neistým návratom.
"Mala som odletieť do Turecka 18. júla a za dovolenku som zaplatila nemalé peniaze," napísala nám Lenka. Ospravedlňujúci e-mail od Karya Tour dostala až 9. júla. Deň predtým však nič netušiaca pani Lenka dovolenku zaplatila! "Predpokladám, že o úpadku vedeli už pár dní predtým. Teraz nemám nič, ani dovolenku, ani peniaze, nechápem, prečo nezastavili predaj zájazdov," smúti nešťastná pani a dúfa, že poisťovňa Alliazn im zaplatenú cestu preplatí. "Bol to môj vysnívaný oddych, teraz mi neostáva iné, iba zrušiť dovolenku v práci alebo ostať zatvorená doma, lebo zaplatiť ďalšiu dovolenku nemám z čoho," so slzami na krajíčku píše naša čitateľka a v závere vyjadruje pochvalu pracovníčkam Allianz-u za ich ústretový prístup.
Máte aj vy nepríjemné skúsenosti s cestovnou kanceláriou alebo s delegátmi? Napíšte nám, čo vám pokazilo dovolenku! Vaše negatívne dovolenkové postrehy čakáme v DISKUSII alebo na tip@novycas.sk.