Naša čitateľka Gabriela zo Štúrova sa prednedávnom v bratislavskom nákupnom centre vyberala v kníhkupectve Panta Rhei darček. Po niekoľkých minútach sa rozhodla osviežiť. V malej kaviarni v priestoroch predajne si objednala jahodový kokteil. Keď jej pokladník doniesol ústrižok, nechcela veriť vlastným očiam. Namiesto maškrty bola na účtenke vytlačená nadávka! „Keď som si pozrela ústrižok, zarazilo ma to,“ napísala Gabriela, "pôvodne som si objednala jahodový kokteil."
Na naše upozornenie zareagovali v kníhkupectve okamžite. Preklep podľa nich spôsobila chyba systému. „Počet miest registračnej pokladnice je limitovaný počtom znakov, pri tlači v skrátenom formáte došlo k vytlačeniu vulgarizmu. Po upozornení zákazníkom sme vykonali opravu a ďakujeme mu za upozornenie,“ zdôraznila riaditeľka správy obchodnej siete Eva Urbanová.