Pani Dagmar Durdiaková zo Serede poukázala na úroveň predaja mäsových výrobkov v sereďskom Kauflande. „Nakrájané salámy pri pultovom predaji sú už na prvý pohľad nechutné. Sú oschnuté tak, že sa vrchné pláty stáčajú. Predavačky ich celkom kľudne pootáčajú a tie oschnuté sú zase niekde uprostred,“ píše nám o svojich skúsenostiach z obchodu naša čitateľka.
Raz si tam údajne aj kúpila pokazené špekáčky, no už sa jej nechcelo vracať sa reklamovať ich. „Odvtedy tam radšej nič nekupujem, ak už musím, mám nutkanie ten zapečatený sáčok roztrhnúť a výrobok ovoňať.“ Pani Dagmar sa taktiež zdalo, že balené mäso, ktoré Kaufland predáva v Seredi, nie je zrovna čerstvé.
Sťažnosť sme poslali zástupcovi spoločnosti Kaufland Martinovi Gärtnerovi, vedúcemu úseku marketingu. Negatívna skúsenosť našej čitateľky ho mrzí a v mene spoločnosti Kaufland Slovenská republika sa jej ospravedlňuje a ubezpečuje, že celú záležitosť budú riešiť s personálom a vedením obchodného domu v Seredi. „Nevieme z ohlasu usúdiť, či videla otáčanie údenín na vlastné oči, krájame totiž iba množstvá, ktoré sa minú za krátky čas a ich odpredaj je naozaj veľmi rýchly,“ uvádza Martin Gärtner v stanovisku.
V prípade špekáčkov síce chápu, že zákazníčka nechcela „opakovane merať cestu späť, bez reklamácie na druhej strane nevieme zaujať stanovisko. Pomohlo by nám, keby aspoň mohla čitateľka uviesť dátum nákupu a všetko prešetríme,“ napísal nám predstaviteľ Kauflandu a ďalej uvádza: „Balené čerstvé mäso spracúvame ako jediný maloobchod na Slovensku vo vlastnom mäsokombináte a zaručujeme tak hygienické štandardy nad rámec zákona vrátane absulútnej čerstvosti.“
Keďže podľa reakcie čitateľky sa dá usúdiť, že ide skôr o jej dojem, spoločnosť Kaufland jej ponúka osobne si s regionálnym riaditeľom pozrieť hygienické opatrenia v sereďskom Kauflande.