Fanúšikovia Mira Šmajdu (21) chceli v nedeľu večer podporiť svojho favorita v záverečnom boji o titul SuperStar, no viacerým ľuďom posielanie esemesiek nefungovalo. Čo sa stalo? „V nedeľu v noci som poslala tri hlasy Mirovi Šmajdovi. Doručená však bola iba jedna z nich,“ napísala čitateľka Nového Času a ako dôkaz poslala aj displej svojho mobilu, kde jasne vidieť, že z troch správ prešla len jedna.
Aj iní podporovatelia Mira Šmajdu sa stretli s problémami pri hlasovaní. „Počas finálového prenosu SuperStar nebolo možné posielať esemesky, keďže Orange nemal v meste signál. Nemohol som tak podporiť môjho favorita,“ napísal rozhorčený čitateľ z Púchova.
SMS ako dôkaz, že Mirovi niektoré hlasy neprišli:
Nový Čas oslovil hovorcu spomínanej mobilnej siete s otázkou, prečo ľudia počas prenosu nemohli podporovať svojho speváka v SuperStar. „Neevidujeme žiadny takýto problém. Nič také sme nahlásené nemali,“ povedal najskôr hovorca spoločnosti Orange Richard Fides, ktorý však celú záležitosť išiel hneď ešte raz preveriť.
Za pol hodiny zavolal naspäť do Nového Času s novou informáciou: „Včera okolo 21. hodiny sme zaznamenali krátkodobé výpadky v sieti v lokalite Púchov, ktoré boli spôsobené silnými mrazmi,“ vysvetlil Fides. Prevádzkovateľ spoločnosti A-sms, s. r. o, Richard Szabó, taktiež nezaznamenal žiadne problémy. „U nás bezchybne prechádzali hlasy do poslednej chvíle. Nezaznamenali sme žiadnu chybu,“ povedal Szabó.
Koľko ľudí dokopy sa v nedeľu večer stretlo s problémami s posielaním hlasov, nevedno. Isté však je, že na problém s esemeskami nakoniec doplatil slovenský finalista, ktorému zrejme neprišlo niekoľko hlasov. „Chcel by som sa všetkým veľmi pekne poďakovať za všetky hlasy, ktoré mi poslali. Veľmi si to vážim,“ odkázal Miro všetkým svojim fanúšikom. „Aj keď niektoré hlasy možno nedošli,“ dodal s typickým úsmevom.