Vernostné programy pre zákazníkov má už takmer každý väčší obchod. Zákazníci COOP Jednota môžu využívať nákupnú kartu COOP Klasik, na ktorú sa im pri každom nákupe pripočítavajú body za nakúpený tovar. Tieto body sa ukladajú na zákazníkove konto a vždy v novom roku sa premenia na financie, za ktoré si zákazník môže v Jednote nakúpiť.
Čitateľka z Vranova nad Topľou nám napísala: „Pravidelne nakupujeme v Jednote a preto využívame aj nákupnú kartu. Avšak dve naše susedy nás upozornili, že im časť bodov kamsi záhadne zmizla. Upozornili nás na to a tak sme si aj s rodinou skontrolovali bloky z obchodu."
Na najstaršom z októbra mali sumu 3083 bodov. Na bločku z nákupu v novembri však bolo už iba 2138 bodov! Chýbalo teda našetrených 945 bodov!
„Obrátili sme sa so žiadosťou o pomoc na vedúcu našej predajne. Tá zistila, že podľa stavu nášho konta je všetko v poriadku a s ničím sa nehýbalo. Prečo nám potom chýbajú body?" pýta sa rozhorčená Vranovčanka.
Odpoveď nám poskytol podpredseda COOP Jednoty Slovensko Martin Katriak: „V prevádzke patriacej COOP Jednote Vranov nad Topľou sa pri inštalácii vyskytla chyba softvéru, došlo tak k technickej chybe." Podľa jeho vyjadrenia sa nákupy evidujú na čiarový kód v centrálnej evidencii v COOP Jednote, kde prebehla registrácia nákupnej karty.
Na margo odpočítaných bodov podal Martin Katriniak vysvetlenie: „Hneď po upozornení bola chyba odstránená a na pokladničných dokladoch sa už vyobrazujú skutočne uskutočnené nákupy."