Nechávate pokladničné bloky z potravín nepovšimnuté v obchode, alebo ich zahadzujete? Chyba! Kúsok papiera sa vám môže zísť, keď vám smrad po otvorení obalu vyrazí dych alebo keď nájdete v potravinách niečo, čo tam nepatrí.
Stalo sa to aj našej čitateľke z Trenčína. Spokojne jedla grahamový rohlík, tešiac sa, že robí niečo pre svoje zdravie, keď vtom zbadala nechutný hrubý chlp, trčiaci z rožka. Bolo po chuti aj po pečive - skončil v smetnom koši.
Najčastejším riešením býva práve smetiak. Lenže - prečo vyhadzovať niečo, za čo sme riadne zaplatili a nič z toho nemáme?
V takom prípade bude mať pre vás bloček cenu zlata. Každý nekvalitný tovar - a týka sa to aj potravín - môžete reklamovať u predajcu.
Potraviny, ktoré sa rýchlo kazia, reklamujte čo najrýchlejšie, najneskôr na druhý deň. Tie, ktoré majú vyznačenú dobu spotreby, môžete reklamovať do 8 dní. No bez pokladničného dokladu vám sotva uznajú akúkoľvek reklamáciu.