Nike, Porsche či Tag Heuer hlásili prerušenie spolupráce medzi prvými. Tieň dopingu zrejme značku ikony svetového športu nenávratne zničil.
Nie však v rodnom Rusku, tam sa naopak firmy predbiehajú o to, kto meno bývalej svetovej jednotky urve pre propagáciu svojich produktov.
Napríklad tradičný výrobca nápojov Kvass sa už vyjadril, že by bol rád, keby sa Šarapovová stala tvárou spoločnosti. Tá síce nedisponuje prostriedkami ako doterajší sponzori slávnej tenistky, šéf firmy Vladimir Mamatov povedal pre server Life News, že by rád a úprimne ponúkol Márii Šarapovovej spoluprácu v akejkoľvek pre ňu prijateľnej podobe.
Minulý týždeň podobnú ponuku zmienila v rozhlasovej stanici Govorit Moskva tiež známa banka Tinkoff, okrem iného aj zamestnávateľ slovenského cyklistu Petra Sagana.
Lízadlo zaručene bez meldonia
Výrobca sladkostí z Petrohradu už predstavil nový rad lízadiel s tvárou Šarapovovej a sloganom: "100% Šarapovová, zaručene bez meldonia."
Práve z užívania meldonia, ktoré je na zozname zakázaných látok od prvého januára tohto roku, bola bývalá svetová jednotka usvedčená pri grandslamovom turnaji Australian open.
"Nie sme ako Porsche alebo Nike. Rusi nehádžu svojich vlastných ľudí cez palubu," napísal výrobca cukrovinky Rubis Cookies na sociálnej sieti.