Špeciálny model Carver One totiž spája vlastnosti oboch – v zákrutách sa nakláňa a zároveň má krytú karosériu.
Funguje to veľmi jednoducho. Zadná náprava je pevná a dodáva vozidlu potrebnú stabilitu. V serpentínach sa vďaka kĺbovému uchyteniu nakláňa len kabína spolu s predným kolesom. Celé preklopenie zľava doprava o približne 90° pritom trvá len jednu sekundu. Dvaja ľudia sediaci za sebou v relatívnom pohodlí tak môžu zažiť akciu, na ktorú by si s motorkou netrúfli.
Carver One má vďaka turbomotoru a ľahkej hmotnosti slušnú dynamiku a s nadhľadom sa tiež „preštrikuje“ cez nekonečné mestské kolóny. Pre motoristických nadšencov, ktorí by tento kúsok radi zaparkovali v garáži, však máme aj smutnejšie správy. Najbližší predajca sa nachádza v Nemecku a cena za trojkolesový špeciál rozhodne nie je najnižšia (Cena – cca 1 030 000 Sk).