Projekt bratislavského obchvatu schválila ešte predošlá vláda. Líder strany Sieť Radoslav Procházka ho však označil za „najdlhší tunel“ na Slovensku, zatiaľ čo nový šéf rezortu dopravy Brecely, ktorý je taktiež členom strany, ho považuje za zmysluplný.
Projekt obchvatu mal v agende bývalý minister dopravy Ján Počiatek. Napriek tomu, že vláda mu nariadila, aby zmluvu o výstavbe obchvatu podpísal do 4. marca 2016, neurobil to. Jeho nástupca Roman Brecely má preto na stole stále nepodpísanú zmluvu na stavbu diaľnice a rýchlostnej cesty R7. Predseda Siete Radoslav Procházka a jeho stranícky kolega Robert Auxt len pred pár mesiacmi obchvat označovali za „najdlhší tunel“ na Slovensku. Nový minister s názorom Procházku po prevzatí mandátu nesúhlasí. „V zásade vnímam tento projekt ako zmysluplný,“ konštatoval Brecely. Podľa jeho slov nemá dôvod robiť nejaké obštrukcie v prípade výstavby. Po novom obchvate by prvé autá mohli prejsť v roku 2020.