Nový kupé-kabriolet vychádza z klasického hatchbacku, s ktorým má totožné
rozmery s výnimkou výšky. Peugeot 207 CC je totiž až o 7,5 cm nižší, čím
sa zvýraznili línie kupé.
Luxusný interiér
Najväčšou parádou je automatická strecha, ktorá po stisnutí tlačidla pomocou
elektromotorov za 25 sekúnd premení kupé na kabriolet a naopak. Pri natiahnutej
streche sa do kufra zmestí parádnych 449 l. S kabriom treba byť skromnejší,
počítať môžete so 187 litrami. Interiér je luxusnejší ako pri bežnej „dvestosedmičke“,
takže vzbudzuje pocit auta vyššej kategórie. Pohodlie na predných
sedadlách je zaručené, zadné sú núdzové alebo pre deti. Pasažierov
chránia štyri špeciálne vytvarované airbagy, mohutné deformačné
zóny a dva vystreľovacie kovové oblúky, ktoré za milisekundy zasiahnu pri prevrátení auta.
Tri motory
Pod kapotou modelu môžu pracovať dva benzínové motory rovnakého objemu 1,6 l. Francúzska značka ich vyvinula v spolupráci s automobilkou BMW.
Prvý má výkon 120 k, druhý vďaka dvojnásobnému prepĺňaniu až 150 k. Naftovú
možnosť tvorí turbodieselový štvorvalec 1,6 HDi so 110 k. Motory majú slušný ťah,
takže dokážu s autom svižne pohnúť. No vyslovene pretekárske zážitky sa kvôli
vyššej hmotnosti čakať nedajú. Viac kíl majú na svedomí výstuže, vďaka ktorým si
však automobil zachováva aj pri ostrých zákrutách stálu tuhosť karosérie.
Nový Peugeot 207 CC - dvojnásobná zábava
Francúzska automobilka je svetovou jednotkou
vo výrobe automobilov, ktoré sú
schopné poskytnúť dvojnásobnú zábavu
– jazdu v dynamickom kupé i v štýlovom
kabriolete. Nie je preto prekvapením, že
po siedmich rokoch vládnutia populárnej
„dvestošestky“ sa predstavil jej nástupca
Peugeot 207 CC.