V občianskoprávnej žalobe podanej minulý týždeň za zavádzajúcu reklamu a klamanie spotrebiteľa žiada odškodné viac ako päť miliónov dolárov.
Žalobkyňa tvrdí, že zákazník nedostane sľubovaného 0,5 litra nápoja, ale často len polovicu, pretože plastové tégliky sa najprv po značku naplnia kockami ľadu a káva sa pridá až potom. Takisto nie je správne, ak je tento studený nápoj známy ako frapé drahší ako teplé nápoje rovnakého objemu.
Starbucks uvedené obvinenia odmieta a predpokladá, že žaloba nebude úspešná. Podľa stanoviska firmy sú si zákazníci vedomí, že ľad je nevyhnutnou súčasťou každého ľadového nápoja. Ak niekto nie je spokojný s prípravou nápoja, môže dostať nový podľa svojich predstáv.
Starbucks má viac ako 23.000 predajní po celom svete.