Vychytené dovolenkové destinácie cestovnej kancelárie a tabletky na
chudnutie - to sú jeho najnovšie úlohy v reklamách. „Zaujímavé boli aj
roly hráča v kasíne a pútače na obchodný reťazec. Finančne najlukratívnejším
džobom bola však reklama na zahraničné pivo. Bola pre mňa aj veľkým
osobným úspechom, lebo na kastingu ma vybrali z pol tisícky uchádzačov z celého
sveta,“ hovorí 183 centimetrov vysoký chlapík. O výške honorárov však taktne mlčí.
Zdá sa, že okrem výrazných čŕt tváre prinášajú modelovi
úspech a obľúbenosť u tvorcov reklám práve sivé vlasy. Režiséri ho okrem
Georgea Clooneyho prirovnávajú aj k Richardovi Gerovi. „Mnohí profesionálni
kaderníci si myslia, že mám sivý melír. No mýlia sa, šediviem už od mladosti,“
smeje sa absolvent dopravnej priemyslovky. Vypracovanú postavu nemá
zadarmo, musí si ju udržiavať posilňovaním a „brušákmi“ - spraví ich aj
tristo za deň. „Nebavia ma lacné reklamné slogany, radšej robím klipy s dušou.
Ale zatiaľ mi ponuky vyhovujú, beriem ich ako slušne platenú prácu.“
A čo ak by mu ponúkli fotenie aktov alebo účinkovanie v dráždivom klipe?
„Ak by išlo o jemnú erotiku, neváhal by som. Myslím, že za svoju postavu
sa nemusím hanbiť a tehličky na bruchu mám ešte stále.“ Dušan Šinka,
ktorý pózoval aj pre svetoznámych módnych tvorcov, nie je v rodine jedinou
hviezdou reklám. Na päty mu úspešne šliape jeho syn Markus (10). Účinkoval
už v troch reklamách - dvakrát na produkty mobilného operátora a naposledy
s otcom pre cestovku.
Moja tvár predá všetko!
JELENEC - Súmerná tvár, výrazné črty, prešedivené vlasy pripomínajúce hrivu sexidolu Georgea Clooneyho. Pre toto všetko sa o modela Dušana Šinku (37) z Jelenca pri Nitre tvorcovia reklám doslova bijú. V civilnom povolaní výpravca vlakov sa síce pomaly blíži k štyridsiatke, no z pracovných ponúk si môže stále vyberať.