Vyšetrovateľ Ajman Mukaddim na stretnutí s novinármi uviedol, že toto zistenie zužuje pátranie na oblasť s polomerom päť kilometrov. Mukaddim však upozornil, že to neznamená, že sa už našli tzv. čierne skrinky lietadla - teda záznamníky s letovými údajmi a hlasovou komunikáciou z kokpitu.
Egyptský vyšetrovateľ dodal, že na nájdenie čiernych skriniek je potrebná vysoko sofistikovaná technológia. Mukaddim vysvetlil, že zachytili signál, ktorý pochádza z jedného z ultrazvukových majákov lietadla. Ide o zariadenie, ktoré je pripevnené ku každej čiernej skrinke a vydáva signály oznamujúce lokalitu havarovaného lietadla pod vodnou hladinou. Maják má batériu, vďaka ktorej dokáže vysielať lokalizačný signál najmenej 30 dní.
Francúzsky úrad pre vyšetrovanie leteckých nehôd oznámil, že loď francúzskych námorných síl špecializovaná na pátranie pod vodou pomôže hľadať čierne skrinky v mori.