Jej tvorcovia nešetrili kreativitou a vyhli sa typickým klišé o čistej a žiarivej bielizni. Vyslúžili si však poriadnu vlnu kritiky.
Reklamu vysielali v televízií a rýchlosťou blesku sa rozšírila aj po internete, kde si vyslúžila vlnu kritiky.
„Ako všetci cudzinci, ktorí kedy žili v Číne a zažili to na vlastnej koži, postoje voči rase a farbe kože sú tu často iné než doma. Napriek osobným skúsenostiam vás však táto krajina ale môže absolútne ohromiť,“ napísal Shanghaiist.
Štandardy krásy totiž v krajine preferujú bielu pokožku a mnoho Číňanov má podľa neho dokonca z tmavej pleti strach. „Produkuje to rasistické postoje voči ľuďom s africkými koreňmi, ktorých vnímajú len kvôli farbe pleti ako špinavých.“
Podľa Raymonda Čchou, komentátora denníka China Daily, sú pod tlakom štandardov krásy v Číne najmä ženy. Na vybielenie pleti používajú špecializované kozmetické výrobky. „A deti neustále chvália za svetlú pleť,“ uzatvára Čchou.