Z celkového počtu viac ako 100 objektov neboli doteraz skolaudované dva. Hlavné mesto to vysvetľuje tým, že pre prebiehajúci súdny spor nebola podľa pôvodnej dokumentácie dobudovaná stavba v určitom úseku. Problémom je aj nezaplatená DPH, približne na úrovni sedem miliónov eur. Podľa bratislavskej samosprávy ju bude musieť uhradiť investor výstavby spoločnosť Metro Bratislava, v ktorej je však mesto väčšinovým akcionárom.
"Súčasné vedenie mesta spoločne s vedením spoločnosti Metro túto situáciu, ktorá vznikla ešte v roku 2005, rieši," uviedla pre TASR hovorkyňa Bratislavy Ivana Skokanová.
Mestský poslanec a predseda dopravnej komisie mestského zastupiteľstva Jozef Uhler pre RTVS uviedol, že zaplatenie DPH by muselo ísť z mestskej kasy. "Firma Metro na to nemá," uviedol. Na najbližšom stretnutí dopravnej komisie sa budú jej členovia rozprávať s generálnym riaditeľom spoločnosti o jeho víziách do budúcnosti. "Budeme sa snažiť dospieť k záveru, či má tá firma pre mesto opodstatnenie, alebo ju zrušíme," skonštatoval.
Uhler podotkol, že stavba Mosta Apollo nie je jedinou neskolaudovanou v Bratislave. Podobne na tom je podľa jeho slov aj diaľnica D2 v smere na Maďarsko. "Tá je v predčasnom užívaní tuším od roku 1998, ale to je problém Národnej diaľničnej spoločnosti," povedal.
Most Apollo, ktorý cez rieku Dunaj spája mestské časti Petržalku a Ružinov, oslávil minulý rok desiate výročie slávnostného otvorenia. Jednou z dominánt hlavného mesta v súčasnosti prejde denne zhruba 47 000 vozidiel. V rannej dopravnej špičke je to asi 3000 vozidiel za jednu hodinu v jednom smere. Most Apollo skvalitnil spojenie Petržalky s Ružinovom, bratislavským Starým i Novým Mestom a trasovanie MHD. Príprava stavby mosta sa začala v roku 1998.