Informovala o tom vo štvrtok televízia France 3 a denník Le Parisien. Podľa nich lietadlo 18. a 19. mája absolvovalo šesť letov, pričom palubné systémy počas nich trikrát - vždy krátko po štarte - vyslali varovný signál o technických problémoch. Lietadlo sa zakaždým podrobilo kontrole, ale technici nezistili nijaké nedostatky.
Podľa denníka Le Parisien varovanie prišlo po štartoch z eritrejskej Asmary, z Tunisu a z Káhiry. Informáciu o možných problémoch na palube lietadla sa podarilo získať zo systému Acars (Aircraft Communication Addressing and Reporting System), ktorý v reálnom čase, za letu lietadla, preposiela kódované signály o stave lietadla jeho leteckej spoločnosti.
Nemenovaný odborník na leteckú dopravu v rozhovore pre Le Parisien upozornil, že detektory niekedy vysielajú chybné hlásenia, napríklad v dôsledku zvýšenej vlhkosti v kabíne lietadla. Dodal však, že v poslednom čase sa kvalita detektorov podstate zlepšila. Uviedol tiež, že systém Acars "sa mýli len málokedy". Obe francúzske médiá pripomenuli, že posádka lietadla nehlásila po štarte z Paríža žiadne problémy.
Francúzska loď Laplace, ktorá sa v Stredozemnom mori zúčastňuje na pátraní po havarovanom lietadle, už medzičasom zachytila signál vysielaný zrejme jeho tzv. čiernymi skrinkami. Práve čierne skrinky by mohli pomôcť objasniť záhadné zrútenie tohto stroja, pri ktorom zahynulo všetkých 66 ľudí na jeho palube.