Carolyn a Jay Mortimore zaplatili takmer tri tisíc eur za all-inclusive dovolenku na Španielskom ostrove Tenerife pre ich štvorčlennú rodinku. Užívať si ju mali spolu s dvoma synmi, sedemročným Braydenom a dvanásťročným Ryleom. No vysnívanej dovolenky sa nedočkali, píše thesun.co.uk.
Keď nastúpili do lietadla, zistili, že sú tam voľné iba samostatné miesta a na základe pravidiel EasyJetu, cez ktorý leteli, musí každé dieťa sedieť pri dospelom. Napriek tomu, že si dovolenku objednali pred rokom v auguste, nepoleteli... I keď prosili pasažierov, aby sa posunuli, nenašiel sa nikto ochotný. A tak museli bezmocne z lietadla vystúpiť a pozerať sa z pevniny na to, ako si ostatní idú užívať slnečné dni pri mori.
Spoločnosť im navrhla ako kompenzáciu tretinu ceny ich dovolenky. Rodina je z celého incidentu znechutená, a to najmä preto, že sa nenašiel nikto ochotný, kto by sa posunul a uvoľnil im miesto. „Pracovníci EasyJetu nám povedali, že vždy predajú o desať percent viac leteniek, než je kapacita lietadla, aby sa uistili, že budú naplnení,“ hovorí Jay.
Mizéria rodiny pokračovala, keď sa dozvedeli od kamaráta, ktorý im strážil psa, že s ním musel ísť k veterinárovi a musel ho nechať utratiť. Deň, ktorý mal byť ich najšťastnejším sa tak skončil tragicky.
"EasyJet mrzí skúsenosť rodiny Mortimore s ich nedávnou rezerváciou na Tenerife. EasyJet sa snaží chrániť rodiny pred preťaženou kapacitou, takže takéto situácie by sa jednoducho nemali stávať. EasyJet robí všetko pre to, aby sedeli rodiny pri sebe a má dômyselný algoritmus, ktorý to až v 99. percentách prípadov zariadi. Ak nastane takáto vzácna situácia, kedy to nie je možné, vždy prosíme pasažierov, aby sa posunuli a umožnili sedieť rodine pokope. Je veľmi zriedkavé, že cestujúci nie sú ochotní tak, ako to bolo pri tomto lete," vyhlásila spoločnosť.