A pretože konkurencia je obrovská a mladá firma maličká, musela prísť s niečím, čo bude hitom predovšetkým medzi mladými ochotnými utrácať. A tak vyrobila modré víno. To je podľa nich prírodné s malým prídavkom indiga. Na otázku, prečo práve zvolili majitelia jasne modrú, pre víno dosť neprirodzenú farbu, odpovedajú jednoznačne: "Aby nápoj dobre vyzeral na Instagrame."
Mladí ľudia sú posadnutí zdieľaním svojich intímnych momentov na sociálnych sieťach a fotky k tomu patria. Poháre s modrým nápojom či fľaša s modrým vínom vyzerajú na takých snímkach neprekonateľne.
Gik na vývoji vína spolupracoval s Baskicko univerzitou a použil pri spracovaní hrozno modrých aj bielych odrôd viniča. Modrú farbu má nápoj získať predovšetkým prídavkom antokyanov - farbív prirodzene sa nachádzajúcich v šupkách bobúľ modrých odrôd viniča. Finálny jasný tón dodáva nápoju kvapôčka indigovej modrej.
"Modrá je farbou premenlivosti a zmeny, ale tiež pohybu, inovácie a nekonečna," uviedol k výberu zvoleného tónu hovorca spoločnosti Gik.
Víno bude v EÚ dostupné do konca roka, a to v prepočte za cca 11 eur za sedmičku.