Pravdepodobne nevydržala prvé veľké horúčavy. Informoval o tom web imhd.sk. Bratislavský magistrát príčinu poškodenia zatiaľ nepozná. Primátor hlavného mesta Ivo Nesrovnal požiadal zhotoviteľa, aby dôvody preveril a koľajnice dal do poriadku. "Požiadal som ho, aby okamžite zabezpečil nápravu," napísal Nesrovnal na sociálnej sieti Facebook. Výdavky podľa neho hradí zhotoviteľ, keďže je to v rámci záručnej doby.
Električky s cestujúcimi by mali cez Starý most do Petržalky začať jazdiť začiatkom júla po dokončení kompletnej administratívy a zákonnej odvolacej lehoty, odhadol nedávno Bratislavský samosprávny kraj (BSK). Kolaudáciu električkovej dráhy na Starom moste a v Petržalke začal BSK ako špeciálny stavebný úrad pre mestské dráhy začiatkom mája. Závažnejšie nedostatky na trati sa nezistili.
Prestavbu bratislavského Starého mosta po dvoch rokoch od jej začatia ukončili v polovici decembra minulého roka. Konzorcium troch firiem projekt realizovalo za 58,8 milióna eur bez DPH. Na financovaní projektu sa 85 percentami podieľala Európska únia, desiatimi percentami štát a piatimi percentami mesto. Aby ho eurofondy preplatili, museli ho dokončiť do konca roka 2015.