Módna blogerka Sarah Ashcroft (21) je vo Veľkej Británii populárna, na Instagrame ju sleduje viac ako pol milióna ľudí.
Jej známu tvár sa rozhodla využiť estetická klinika Transform a nakrútila s ňou reklamný spot. V ňom Sarah opisuje, ako sa jej vlastné telo pred plastickou operáciou nepáčilo a ako sa teraz cíti spokojná. ,,Radšej som sa na seba od krku dole ani nepozerala, žiadna časť môjho tela sa mi nepáčila,“ hovorí v spote Sarah, ktorá má zväčšené prsia.
Otvoriť galériu
,,Po operácii som sa cítila ako nový človek. Bolo zvláštne, vidieť sa s novými prsiami. Každý mi hovoril ,Wau, vyzerajú tak prirodzene, je to úžasné´. Ak sa vďaka tomu cítite desaťkrát sebavedomejšie, je to skvelý pocit,“ radí Sarah dievčatám a mladým ženám.
Sarah má silikóny.
Zdroj: Instagram/Sarah Ashcroft
Otvoriť galériu
Diváci sa začali na reklamu sťažovať a britská asociácia dohliadajúca na dodržiavanie pravidiel reklamy im dala za pravdu. Môže podľa nich negatívne pôsobiť najmä na dievčatá v tínedžerskom veku, ktoré sa kvôli svojim chybičkám krásy často prehnane trápia. Reklama preto v televízii dostala stopku. ,,Aj keď slečna Ashcroft prezentovala svoju osobnú skúsenosť, vo všeobecnosti reklama vyznela tak, že s dokonalým telom je možné dosiahnuť úspech a popularitu. Preto sme rozhodli, že je spoločensky nezodpovedná a môže uškodiť najmä mladistvým pod 18 rokov,“ cituje oficiálne stanovisko denník Mirror.
Reklama sa vysielala po 9. hodine večer.
Zdroj: northfoto