Druhé miesto Petra Sagana v záverečnej etape a jeho zavŕšenie triumfu v boji o zelený dres sledovalo až 298.000 divákov. Sledovanosť zaznamenala trhový podiel 23,3%, uvádza sa v tlačovej správe RTVS.
Priemerná sledovanosť všetkých etáp Tour de France dosiahla 21,8% (parameter podiel na trhu) a preteky sledovalo v priemere 195-tisíc divákov. Vďaka tomu sa 103. ročník Tour de France stal vôbec najsledovanejším od začiatku vysielania priamych prenosov z Tour v RTVS.
Najvyššiu sledovanosť dosiahol prenos z 15. etapy (nedeľa 17. júla), ktorý si pozrelo 303-tisíc divákov (podiel na trhu 21,0%). Táto etapa sa stala historicky nasledovanejšou etapou Tour de France od r. 2011. Dvojka bola v čase vysielania prenosov z TdF najsledovanejšou televíziou na trhu.