1. Nikdy nenechávajte po sebe neumyté taniere v dreze.
2. Nikdy sa nevyzúvajte a nechodievajte naboso v kancelárii. Tiež si nevykladajte topánky na stôl. Ak sa zvyknete prezúvať, pred každým dôležitým stretnutím sa obujte naspäť.
3. Predtým, ako zavoláte na IT oddelenie, vyskúšajte reštartovať počítač.
4. Nikdy nejedzte cudzie jedlo v chladničke, aj keď máte pocti, že nebude nikomu chýbať.
5. Nenavrhujte šéfovi, či si s vami netľapne za dobre vykonanú prácu. Ak to ale navrhne on vám, choďte do toho.
6. Nečakajte na svojho kolegu na záchode a taktiež nie je slušné chodiť hromadne na záchod.
7. Nenechávajte si na stoloch jedlo či pitie, ktoré začína pomaly chytať 50 odtieňov zelenej.
8. Nepoužívajte mikrovlnnú rúru na zohriatie ryby. Skutočne tým zamoríte celú kanceláriu.
9. Nemajte bordel na stole taký, že ním zasahujete do susedovho stola.
10. Nerozprávajte si zážitky z víkendu pri nádobách s vodou. Ani pri umývadle nie je najvhodnejšie miesto, pretože aj ostatní ľudia sa tam chcú dostať.
11. Nikdy negrgajte pri stole, aj keď majú všetci vaši kolegovia naokolo slúchadlá na ušiach. Nie každý ma pustenú hudbu nahlas.