Čitateľka z Bratislavy, ktorá si neželala byť menovaná, už vie, že radšej bude hodiny behať po obchodoch, ako objednávať z internetu a následne riešiť reklamácie nepodarkov. Jeden taký jej totiž ešte v polovici júla dorazil z internetovej stránky Manzara.sk.
Zákazníčke padli do oka elegantné šaty za 26,90 eur. Objednala ich, zaplatila a netrpezlivo čakala na kuriéra. Keď nakoniec prišiel, skoro odpadla. "Už keď som videla, že mi dáva nejakú malú obálku, bolo mi divné, že šaty sa tam zmestia, no a toto je výsledok," odfotila čitateľka šaty, ktoré sa okolo tých, ktoré si objednávala, ani nešuchli. "Samozrejme, že ma to sklamalo. Celkovo strih úplne nesedí, mala to byť veľkosť M, je to skôr S, materiál katastrofa," hovorí znechutene.
Fotku reálnych šiat následne zverejnila na facebookovej stránke obchodu, z ktorého si tovar objednávala - a to rovno k obrázku šiat, ktoré si objednávala, nech si ostatné zákazníčky samy spravia názor. S fotkou nepodarku kontaktovala na sociálnej sieti aj samotného predajcu. Ten priznal, že šaty, ktoré jej prišli, nevyzerajú úplne ako tie na obrázku a ponúkol jej výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí. "A tak ich teda pošlem, čo s nimi," zasmiala sa čitateľka.
Priestor na vyjadrenie sme poskytli aj internetovému obchodu. Na mail však ani po vyše 2 týždňoch nikto nereagoval, navyše z ich Facebooku medzičasom zmizla aj inkriminovaná fotka šiat našej čitateľky...