Adriana sa tešila, ako na 8 dní vypne, no už po prekročení hotelových dverí šípila problémy. "Po príchode uprostred noci nás čakala špinavá, neuprataná izba. Ráno som si musela sama zabezpečiť pani, ktorá upratala, teda uterákmi prešla kúpeľňu a wc a pozametala," rozrozprávala sa pre Čas.sk sklamaná čitateľka. Delegátka im síce zariadila výmenu izby, no podľa Adriany sa žiaden zázrak nekonal.
"Všade špina, miesto televízora len doska na stojane, vytrhnutá zásuvka zo steny," vymenúva. Náladu jej nezdvihlo ani okolie hotela Alia Mare. Špinavé a plesnivé bazény, okolo nich rozbité kachličky, po plavčíkoch ani chýru, ani slychu. To je len torzo z toho, čo sa Adriane vrylo do pamäti. A peklo pokračovalo aj v hotelovej jedálni. Slovenská rodinka si zaplatila all inclusive. Ponuka 4-hviezdičkového hotela však podľa Adriany tomu nezodpovedala.
"Okrem raňajok, obeda a večere žiadne iné občerstvenie nebolo. Strava po celý týždeň tá istá - čo na obed, to na večeru a na další deň to isté. Okrem melóna (a ani ten nie vždy) žiadne iné ovocie," hovorí čitateľka s tým, že špinavý príbor a asi 10 šálok na celý hotel boli len čerešničkou na už beztak skysnutej torte. "Za celý pobyt sa nič, ani napriek spísaným reklamáciám, nezmenilo. Dovolenka bola pre nás horor a už nikdy viac!" vyhlásila rázne Adriana.
Dovolenku na Rhodose ponúka cez online predajcu CK Happy Travel. Cestovka hlavu do piesku nestrčila a na naše otázky promptne reagovala. "V poslednom čase máme zvýšený výskyt reklamácií a sťažností na služby v spomenutom hoteli. Aj preto tam vycestoval konateľ firmy, aby celú záležitosť prešetril a spolu s majiteľmi hotela zjednal nápravu," priznala hneď na úvod Marcela Bečková z Happy Travel. Výsledky kontroly sú zarážajúce.
"Na mieste boli zistené nedostatky v poskytovaní služieb, ktoré majiteľ hotela odôvodnil problematickým obsadzovaním pozícií, či už v upratovacích, alebo reštauračných službách. Nemal dostatočne, a hlavne kvalifikovane obsadené posty, následkom čoho dochádzalo síce k malým, ale častým nedostatkom v službách. V týchto chvíľach sa pracuje na trvalom odstránení nedostatkov," uviedla M. Bečková s tým, že "klient má právo spísať reklamačný protokol na mieste a priložiť ho k riadnej reklamácii zájazdu, kde uvedie všetky skutočnosti, ktoré potom následne prešetríme v zmysle zákona a v zákonných lehotách odpovieme. V prípade opodstatnenej reklamácie klientov finančne odškodňujeme," dodala.
ADRIANINA DOVOLENKA:
Letovisko: Rhodos, Grécko
Hotel: Alia Mare ****
Cena zájazdu: 1 471 €/8dní/2 os. + dieťa (all inclusive s poistením a letiskovými poplatkami)
Viac Adrianiných fotiek z dovolenky na Rhodose nájdete vo fotogalérii »»»