Hotelová manažérka Felicity Cotton (28) z Leamingtonu si zašla do obľúbeného fasftoodu Burger King. Po posledných skúsenostiach je však voči nemu poriadne zatrpknutá.
Objednala si dva hamburgery, zaplatila debetnou kartou a o dva dni neskôr si uvedomila, že na jej účte čosi nesedí. Vôbec si nevšimla, že namiesto bežnej ceny od nej stiahli o vyše 700 libier (cca 820 eur) viac! Navyše jej nedali ani účtenku.
Felicity, pochopiteľne, začala problém hneď riešiť. Ani po týždni naťahovačiek sa však nedočkala vrátenia peňazí, píše Mirror.co.uk. "Bola som veľmi nahnevaná a znepokojená, lebo 700 libier je dosť, keď máte na krku svoje účty a povinnosti. Zavolala som do obchodu, ale povedali mi, že tam nie je žiadny manažér, ktorý by mi vedel pomôcť," spomína dievčina. Nakoniec jej chýbajúcu čiastku poslali, ale stále nedorazila. Tvrdia, že to môže trvať až 10 dní.
Firma pritom nereagovala na Felicitinu správu na Twitteri či e-mail do zákazníckeho centra. "Nebudem tam jesť, kým sa mi nejakým spôsobom neospravedlnia a nedostanem naspäť svoje peniaze," uzatvára znechutené dievča.