Monitorujú ich technici firmy, ktorá zabezpečuje servis zariadení pre kúpu cestovných lístkov.
"Kontroly sú vykonávané niekoľkokrát denne, uskutočnia sa aj počas víkendov," uviedla hovorkyňa DPB Adriana Volfová. Dopravca opatrením reaguje na medializované informácie o problémoch cestujúcich s vrátením výdavku za kúpu lístka.
Hovorkyňa DPB poukázala tiež na to, že v prípade, ak by sa problém s vrátením výdavku predsa len opakoval, cestujúci môže o tento nevrátený výdavok požiadať nielen osobne, ale aj mailom. "Ak sa na DPB obráti cestujúci mailom, pošle kópiu bloku, svoje kontaktné údaje, odporúčame poslať aj číslo účtu. Po preverení situácie mu obratom DPB pošle peniaze buď na účet, ak ho uvedie, alebo poštovou poukážkou, najneskôr však v lehote 30 dní," uviedla hovorkyňa.