Wittney Hope z Tennessee nakupovala, keď sa jej dcérka rozplakala a chcela jesť. Tak si Wittney našla diskrétnu pasáž v obchode a po opýtaní sa či je to v poriadku, začala svoju dcérku dojčiť. Tá istá predavačka jej však pár minút na to povedala, že to nemôže robiť priamo v obchode a má ísť na toaletu. Wittney to nahnevalo, a tak sa sťažovala manažérovi. To však ešte netušila, čo sa stane. Počas cesty von uvidela obrovský plagát ženy v podprsenke. Tento dvojitý štandard už Wittney nedal a musela sa zamyslieť.
"Ako som odchádzala z obchodu, prešla som okolo reklamy na podprsenky. To myslíte vážne? Veď tvár tej ženy ani nie je na fotke. Ako je možné, že obrovská reklama pŕs je akceptovateľná, ale ja tam nemôžem nadojčiť svoje dieťa,“ napísala rozzúrená Wittney na facebookovu stránku obchodu. Problém tkvel asi v tom, že pre niektorých ľudí sú reálne prsia mamičky, ktoré robia to, na čo boli stvorené, desivé, no odhalené prsia na plagáte sú úplne prijateľné. Príspevok Wittney si okamžite získal verejnosť, má viac ako 4000 likeov a bol zdieľaný viac než 2000 krát.
Manažér obchodu sa síce Wittney ospravedlnil, no navrhol jej, aby dieťa nabudúce kŕmila v kabínke. „Čím viac nad tým rozmýšľam, tým viac som z toho rozčúlená. Ľudia sú znechutení z dojčenia, ale nevadí im odhalená žena na reklame,“ dodala.
„Dillard sa snaží vytvoriť príjemnú a pohodlnú atmosféru pre všetkých našich hostí. Preto rešpektuje právo matky dojčiť svoje dieťa kdekoľvek sa cíti komfortne. Na základe tejto situácie, ktorá vznikla, sa náš manažér okamžite zákazníčke ospravedlnil. Naši spolupracovníci boli upozornení na dojčiacu politiku v obchode,“ napísal obchod.