Čitateľ nepatrí k cestujúcim, ktorým by sa z jazdy načierno vyplavil do krvi adrenalín a užívali si to až do zočenia revízora. Na Námestí SNP si teda kúpil lístok a čakal na svoju električku. Žmoliac v ruke kúsok papiera ešte netušil, že práve ten ho pripraví o pekný balík nervov.
"Hneď po nástupe som si chcel označiť cestovný lístok, ale nešlo to ani v jednom označovači v celej električke!" napísal na tip@novycas.sk a dodal: "Snažil som sa ho označiť ešte v trolejbuse č. 33, ale tiež som nepochodil," tvrdí Patrik. Neoznačiteľný lístok sme ukázali aj Dopravnému podniku Bratislava (DPB).
"Citlivý snímač v označovači zrejme nevyhodnotil lístok v danom zariadení, a preto ho nebolo možné označiť," reagovala na naše otázky hovorkyňa DPB Adriana Volfová a cestujúcim, ktorým sa prihodí podobná nepríjemnosť, odporučila, "aby sa s týmto problémom obrátili ihneď na vodiča, ktorý skutočnosť nahlási na dispečing DPB, a.s. Ak by sa preukázalo, že vo vozidle sú dva označovače nefunkčné naraz, vozidlo je stiahnuté z premávky a je nahradené náhradným vozidlom.
S týmto problémom sa cestujúci môžu obrátiť aj na revízora, ak v tom čase vykonáva kontrolu vo vozidle. V tomto prípade revízor preverí daný problém označením svojho kontrolného lístka," vysvetľuje A. Volfová. A čo v prípade, keď sa cestujúcemu lístok poškodí pri manipulácii? "DPB, a.s. mu ho v sídle na Olejkárskej ulici č.1 vymení," dodala hovorkyňa.