Klaudia pobyt na ostrove Rhodos už dovolenkou ani nenazýva. Veď po tom, čo si na ňu poctivo našetrili, dostali facku hneď medzi dverami apartmánu. "Po vstupe do izby sme ostali šokovaní stavom ubytovacej jednotky. Stav deklarovaný cestovnou kanceláriou v žiadnom prípade nezodpovedal reálnemu stavu," ozvala sa na redakčný mail tip@novycas.sk sklamaná Klaudia.
"Prvým ´prekvapením´ bolo pre nás okno, ktoré bolo staré, rozpadnuté, so zdeformovanou a prehnitou sieťkou, rozpadnutá zárubňa, steny izby boli špinavé, trčali z nich zväzky káblov. Všade bolo cítiť pleseň, postele boli rozpadnuté," opisuje podmienky v 3-hviezdičkovom hoteli Ellia.
Podobný bordel na nich čakal aj v kuchynke či kúpeľni. "Všade smrad, špina, pleseň, rozbité kachličky, toaleta so zaschnutým močom, umývadlo so zhrdzavenou, špinavou, batériou, nad ktorou bola ešte špinavšia polička so stopami zubnej pasty (asi)," len tipuje Klaudia, čo tam zostalo po iných turistoch...
Trčiace vlasy z umývadla či popraskané steny už asi nikoho neprekvapia, čerešničkou na torte však boli neplánovaní spolubývajúci. "Najväčší gól bol šváb a mravce v kúpeľni. Proste celé to bolo nechutné," dodala sklamane čitateľka s tým, že reklamáciu spísala priamo na mieste aj po návrate z "dovolenky".
"Mailová a telefonická komunikácia s CK aj so zamestnancami hotela bola z našej strany na dennom poriadku." Napriek tomu inú izbu sa ani im, ani cestovke vybaviť nepodarilo. Dôvodom mala byť plná obsadenosť hotela, Klaudia však má na to iný názor: "Toto tvrdenie sa nezakladalo na pravde, nakoľko voľné ubytovacie jednotky boli (v prípade odchodu turistov), avšak zo strany hotela nebol záujem o výmenu," tvrdí čitateľka. Napriek totálnemu znechuteniu predsa len Slováci našli pár plusov. "Strava bola dobrá, síce opakujúca sa, ale stále sme si dokázali vybrať. Kuchyňa čistá, personál ochotný a ústretový (zamestnancami sú aj Slováci)," uzavreli.
K sťažnosti dovolenkárov sa vyjadrila aj CK Aeolus, ktorá pobyt na Rhodose zastrešovala. "Je potrebné si uvedomiť jednu dôležitú vec a síce, že počas tohtoročnej letnej sezóny ako Rhodos, tak aj ostatné grécke ostrovy sú momentálne vypredané takmer do posledného miesta. Takže nechávať si kúpu dovolenky čakajúc na zvýhodnenú ponuku cien na poslednú chvíľu, ako to robia mnohí slovenskí klienti - aj napríklad vaša čitateľka - môže priniesť so sebou aj to, že tie najlepšie hotelové izby budú, samozrejme, už dávno obsadené," reagovala na úvod Silvia Lörincová z CK Aeolus a následne šokovala udalosťami, ktoré sa mali udiať v útrobách hotela.
"Klienti sa rozhodli nečakať na príchod delegátky, ale rozhodli sa riešiť výmenu izby s recepciou po svojom a čo najhlasnejšie... Zariadiť však výmenu izby po tom, ako sa klienti dostali nielen do slovnej, ale údajne aj fyzickej potýčky s pracovníkom recepcie, nebolo už následne v žiadnom prípade a už ani prostredníctvom delegátky možné... A to nehovoríme o tom, že klientov chcel dať hotel o niekoľko dní neskôr vysťahovať a zavolať políciu, pretože sa aj následne a opakovane dostávali do konfliktu s hotelovými zamestnancami na recepcii a delegátka to musela ísť po upozornení nášho partnera riešiť," tvrdí Silvia Lörincová a dodala, že samotnú reklamáciu preveria a v zákonom stanovej lehote sa klientke vyjadria.
S vyššie uvedenými dramatickými skutočnosťami sme konfrontovali aj klientku. "Z tvrdenia CK som rozhorčená," odpísala nám Klaudia. "Samozrejme, keď vám niekoľko dní dookola personál hotela s úsmevom na tvári opakuje, že pre vás novú izbu nemá a že máte to, za čo ste si zaplatili, zvýšenému tónu v hlase sa nevyhnete. Z našej strany k žiadnej fyzickej potýčke nedošlo. Naopak, zo strany niekoho z personálu hotela došlo k fyzickému útoku na môjho manžela, čoho bola prítomná naša 12-ročná dcéra!!! Hneď potom sa manžel okamžite otočil a aj s dcérou odišiel späť na izbu. Ani zvýšený tón v hlase nikoho neoprávňuje, aby klienta fyzicky napadol. Toto som taktiež uviedla v reklamácii, ktorú sme CK zasielali," uviedla rozhorčená čitateľka, ktorá je z prístupu cestovky sklamaná: "Pre CK sme boli zaujímaví len v čase uzatvárania zmluvy, viac sa o nás nezaujímali. Pre nás je 1 724 EUR veľká suma a ťažko vydreté peniaze na to, aby sme sa uspokojili s takýmto nechutným ubytovaním," dodala Klaudia.
Viac fotiek z čitateľkinej dovolenky na Rhodose nájdete vo fotogalérii »»»
HODNOTENIE:
Letovisko: Grécko, Rhodos, Lardos
Hotel: Hotel Smartline Ellia***
Ubytovanie: 0/5
Strava: 3/5
Služby: 2/5
Pláž: 4/5
Celkové hodnotenie: 2/5
Cena zájazdu (last minute): 1 724 €/11dní/2 os. + dieťa (all inclusive bez poistenia s letiskovými poplatkami)