Študent surfoval na internete, keď si všimol otvorenie novej pekárne Bake Makes. Skúsil šťastie a napísal jej zamestnancom. Kontaktoval ich s otázkou, či mu zabezpečia celoživotné zásoby koláčikov brownies a obľúbených cookies, ak získa jeho príspevok 20 000 lajknutí, 10 000 komentárov a 5000 zdieľaní. Spoločnosť akceptovala jeho výzvu pod podmienkou, že sa mu to podarí do 48 hodín, píše Metro.
I keď to začalo ako nevinná zábavka, Bradleyho príspevok sa veľmi rýchlo zmenil na internetovú senzáciu. Do 12 hodín splnil požiadavku. Mladíkova popularita stúpla a začali mu písať ľudia z celého sveta. Nie všetky správy boli milé. „Dostal som celkom dosť správ od ľudí, ktorí mi hovorili aký som tučný a že by som sa mal zabiť,“ povedal o tienistej stránke popularity Bradley. Uvedomil si, akí zlí dokážu byť ľudia vo chvíli, keď nekomunikujú tvárou v tvár.
On sa však rozhodol nenávistné správy ignorovať a zamerať sa na doživotnú zásobu koláčikov. Po stretnutí s predstaviteľmi pekárenskej spoločnosti sa podujal na krásne gesto. Bradley daroval neobmedzenú zásobu sladkého miestnej charite pre bezdomovcov. „Rozhodol som sa, že to chcem premeniť na ešte pozitívnejšiu skúsenosť a použiť výhru na dobrú vec. Neobmedzené zásoby znejú dobre, no predstava toho množstva úsmevov, ktoré vyčaria na tvárach tých menej šťastnejších je omnoho lepšia,“ povedal o svojom krásnom geste mimoriadne štedrý študent.