Ešte pred mesiacom bol neznámy, dnes ho ľudia zastavujú na ulici, aby si s ním mohli urobiť selfie. Za všetko môže spot žilinskej SAD v štýle akčnej partie z Kobry 11, ktorý si za tri týždne pozrelo štvrť milióna ľudí.
Optimisticky naladeného vodiča na ulici zastavujú deti aj dospelí. „Chcú sa odfotiť, pýtajú sa, či som to ja. Žena ma doma víta so slovami: ‚Ahoj, hviezda,“ hovorí Milan. Reklama mala prilákať na prácu šoférov diaľkových autobusov a okrem toho, že vtipne urobený šot valcuje sociálne siete na Slovensku, v Poľsku aj v Česku, SAD v Žiline eviduje hromadný nárast záujmu o prácu šoféra. „Stúpol počet žiadostí o prácu o sto percent. Už sme niekoľko nových vodičov aj prijali. Ešte nikdy sme sa s takým obrovským záujmom nestretli,“ povedala hovorkyňa Ivana Strelcová.
Spot v číslach
- na najväčšej sociálnej sieti si spot za tri týždne pozrelo 250 000 ľudí
- v priebehu 24 hodín si ho pozrelo 200 ľudí
- záujem o prácu šoféra narástol o 100 percent
- na Deň otvorených dverí prišlo do firmy rekordných 5 000 ľudí