Ako si previesť peniaze, na koho sa obrátiť a dokedy bude banka u nás fungovať?
Ako si previesť peniaze
Internetbanking
- peniaze sa dajú premiestniť cez internet
- suma však nesmie prekročiť 50-tisíc eur za deň
Mobile banking
- úspory sa premiestnia cez mobilnú aplikáciu Zuno banky
- denný limit takýchto prevodov je 3-tisíc eur
Kontaktné centrum
- ak ide o sumu vyššiu ako 50-tisíc eur, banka vám odporúča vykonať prevod pomocou kontaktného centra
Dokedy môžete platiť kartou
- karty zostávajú momentálne aktívne
- klienti ich môžu používať bez akýchkoľvek obmedzení
- ďalšie kroky zverejní banka neskôr
Čo ak máte úver
- jednorazové splatenie pôžičky nebude banka požadovať
- je potrebné naďalej pokračovať v platení pravidelných splátok v dohodnutej výške
- o prípadných zmenách budú klientov včas informovať
- hypotéky banka neposkytuje
Peniaze klientov sú chránené
Ivo Trávniček, Zuno banka
V tejto chvíli nie je potrebné zo strany klientov aktívne podniknúť žiadne kroky. Zuno bude naďalej poskytovať servis k produktom. Všetky prostriedky klientov sú chránené v zmysle zákona o ochrane vkladov. Bankové aktivity sa budú postupne presúvať na Tatra banku. O konkrétnom postupe sa ešte rokuje v rámci skupini RBI a tiež s regulačnými orgánmi. Všetky dôležité informácie klietom poskytneme v dostatočnom predstihu.
Nie je sa čoho obávať
Pavel Škriniar, Finančná Hitparáda
Zuno nekončí náhle, svoje aktivity teraz iba začína utlmovať a jej koniec je naplánovaný na koniec júna budúceho roku. Takže zo strany banky ide o veľmi férovú a transparentnú komunikáciu ku klientom, v podstate identickú, ako mala pri svojich produktoch. Preberajúca banka bude akceptovať zmluvné podmienky, ktoré klient uzavrel, teda nebudú ani sprísnené. Klienti sa nemajú čoho obávať.
Kde sa informovať
Kontaktné centrum Zuno banky: +421 2 456 99 999 alebo na https://www.zuno.sk/pomoc/kontakty