„Predaje v rámci skupiny AAA AUTO dosiahli za prvé tri kvartály roka 2016 vyše 52 300 vozidiel, čo je oproti minulému roku nárast o 9 %. V tomto roku sme už behom štyroch mesiacov prekonali hranicu 6000 predaných vozidiel a i naďalej sa držíme veľmi tesne pri tomto objeme. Vďaka týmto výsledkom môžeme optimisticky odhadnúť, že celoročný objem predajov oproti minulému ruku bude vyšší o 10 %, čo by nás malo veľmi tesne priblížiť k hranici 70 000 predaných áut,“ uviedla generálna riaditeľka AAA AUTO International Karolína Topolová.
AAA AUTO bude i v nasledujúcom období ďalej expandovať formou zvyšovania ponuky vozidiel a aj vďaka posilňovaniu pobočkovej siete. „V krátkom čase chystáme otvorenie ďalšieho autocentra na Slovensku v Liptovskom Mikuláši na ulici 1. mája 2483, ktorá sa bude rozprestierať na ploche cca 2600 m2. Začiatkom novembra otvoríme pobočku k výkupu a do konca roka spustíme testovaciu prevádzku predaja. Pobočka postupne ponúkne až 120 vozidiel. Výrazne sa tiež zameriame na rozvoj značky Mototechna, ktorej ponuku chceme razantne zvýšiť. Zároveň chystáme otvorenie samostatného showroomu Mototechny v Prahe, ktorá bude jej prvou novou pobočkou od novembra 1989 a ďalšej pobočky v Maďarsku,“ poznamenala Karolína Topolová.
K vytvoreniu nového konceptu Mototechny v oblasti marketingu, predaja a rozvoja pobočkovej siete najala skupina AAA AUTO strategického konzultanta Stanislava Gálika, ktorý v minulosti spolupracoval s J&T Bankou, Tesco Stores alebo Českou sporiteľnou. Je zakladateľom značky luxusných odevov Galard a bývalým riaditeľom inovačného centra UNIFER.
„Naším cieľom je vytvoriť dokonalý zážitok z kúpy zánovného vozidla. My autá naozaj milujeme a sme radi, keď toto nadšenie môžeme prenášať na našich zákazníkov. Znalosti nášho personálu, rôznorodosť ponuky, naša starostlivosť o zákazníka – u nás sa do auta jednoducho musí zamilovať každý,“ zdôraznil Stanislav Gálik.
Mototechnu AAA AUTO znova uviedlo na trh pred štyrmi rokmi ako svoju značku k predaju zánovných automobilov. U zánovných automobiloch z Mototechny je typický vek do dvoch rokov, nízky počet najazdených kilometrov, cena o 30 až 40 % nižšia v porovnaní s novými vozidlami, výber z takmer osemdesiatich modelov vozidiel dvadsiatich značiek, ich okamžitá dostupnosť a ponuka najžiadanejších výbav na trhu. Predaje pod značkou Mototechna iba tento rok vzrástli takmer o desatinu a to vďaka zavedeniu nového úverového produktu Bumerang, ktorý garantuje spätný výkup vozidla za vopred stanovenú cenu. Auto si môže zákazník kúpiť tiež pomocou klasického úveru od jedného zo štyroch renomovaných partnerov – Home Credit, Cofidis, SAutoleasing a QuatroCar.
AAA AUTO sa tiež stalo platinovým partnerom Slovenského futbalového zväzu a zapožičaním nových automobilov v hodnote 1,125 milióna € podporuje Slovenskú futbalovú reprezentáciu. Ide o vôbec prvú spoluprácu predajcu ojazdených vozidiel so slovenskou futbalovou reprezentáciou. Automobily sa budú meniť každých šesť mesiacov a pôjde o mnoho modelov, značiek a špecifikácií. Odovzdávanie vozidiel do užívania sa začalo na začiatku októbra. SFZ si prevzal 16 vozidiel značky Kia Ceed, dve Kia Sorento a päť Kia Sportage. V ďalších vlnách budú odovzdané automobily Ford Focus Kombi, Ford Mondeo Kombi, Opel Astra Innovation a Kia Sportage. Na dvojročnom partnerstve sa dohodla generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová s prezidentom SFZ Jánom Kováčikom. Autá poskytne prostredníctvom svojej značky Mototechna.
AAA AUTO je tiež partnerom českej najvyššej futbalovej súťaže – ePojisteni.cz ligy. Najväčší predajca ojazdených automobilov v strednej a východnej Európe poskytol prostredníctvom svojej značky Mototechna 105 nových automobilov.