Predávalo sa totiž len pár kúskov limitovanej kolaborácie značky Kenzo. O farebné oblečenie bol poriadny záujem a z regálov zmizli za 5 minút. V niekoľko metrovom rade pred obchodom v Bratislave čakalo asi 120 nákupných maniačok, ktoré sa túžili dnu dostať ako prvé.
„Uvádzali sme kolaboráciu s návrhárskou firmou Kenzo. Tieto kolaborácie sú vždy vydarené a ľudia po nich dychtia,“ prezradila PR manažérka HM Katarína Tomášiková.
Každý rok v novembri sa o tieto pestrofarebné modely v obchode strhne doslova boj. Teraz bolo v predaji okolo 750 kúskov, ktoré zmizli rekordne rýchlo. „Otvorili sme o 8.00 a o 8.05 už boli prázdne regále,“ doplnila Tomášiková.
Medzi prvými nakupujúcimi bola mladučká študentka Miška. „V rade som čakala 25 hodín, prišla som tu minulé ráno. Bola som prvá v rade, čakala som najskôr sama, až potom v noci prišli ďalší ľudia. Kúpila som bundy, tričká, sukne, brala som všetko rad-radom. Ešte mi pichli do oka vešiak a nič som nevidela, tak som roztrhla omylom 3 blúzky,“ povedala študentka Michaela Čmelová (15) zo Senice.
Nákupná maniačka za svoje vytúžené kúsky zaplatila okolo 2700 eur. „Mala som šesť vecí vytipovaných, tie som brala na ruky a keď som ešte mala voľný plac brala som ďalšie veci. Potom som to položila na kasu a otočila som sa. Ani neviem, aké mám čísla, čo tam mám, takže uvidím, ale zatiaľ vôbec netuším,“ povedala o stratégii nakupovania.
Prvý muž, ktorý sa do obchodu dostal, bol Vladimír Hein (24) z Piešťan. „V rade som čakal od 22.30 do 8.00 ráno. Najlepší kúsok je obojstranná bunda, keďže sa chystám do Londýna na British Fashion Awards, tak pre Britániu to je dobrá voľba, lebo je to excentrické a divoké. Tieto limitované edície si vždy vopred naštudujem a vyberiem kúsky, ktoré ma zaujmú. Bol som medzi prvými, tak som nemal problém,“ prezradil Vladimír s tým, že za svoj nákup zaplatil okolo 200 eur.