Do vozidla nakoniec nasadol, ale počas jazdy si všimol, že pomýlených spojov je viac. Chybu nahlásil Dopravnému podniku Bratislava (DPB), kde mu prisľúbili okamžitú nápravu. Čuduj sa svete, ani po takmer mesiaci sa vôbec nič nezmenilo.
Peter (33) mal namierené autobusovou linkou 88 smerom na Most SNP. Vozidlo však malo označenie Autobusová stanica, čo je úplne opačný smer. To, že zmätených cestujúcich mohlo byť viac, si uvedomil, keď okolo prešli ďalšie zle označené autobusy. Zavolal preto na infolinku Dopravného podniku. „Nadiktoval som čísla nesprávne označených vozidiel. Pani sľúbila, že problém nahlási a vozidlá stiahnu,“ hovorí náš čitateľ. V polovici novembra cestoval rovnakým spojom opäť. A znova narazil na rovnaký problém. Tentoraz telefonistka požadovala aj oficiálnu sťažnosť. „Do sťažnosti mám spísať, o aké vozidlá ide a opísať chybu. Verím, že to pani nemyslela vážne. Odmietam suplovať prácu zamestnancov, ktorí sú za to platení," dodáva rozčúlený Peter.
Neponáhľali sa s vyriešením
Po tom, ako sa o to začal zaujímať Nový Čas, sa vec pohla dopredu. Dopravný podnik si chybu priznal. „Išlo o chybu v nahratom grafikone, ktorý bol nesprávne naprogramovaný. Chyba spočívala v tom, že vozidlo cieľ prehodilo na cieľ východiskovej zastávky, nie cieľovej,“ tvrdí Zenon Mikle, vedúci odboru komunikácie DPB. Koľko cestujúcich sa odviezlo inam, netušia, všetkým sa však ospravedlňujú za spôsobené ťažkosti. Treba len dúfať, že nikto z pasažierov nedostal pokutu, resp. nezmeškal prípoj, na ktorý chcel ísť.