Spot sa nakrúcal v horúci letný deň. Práce sa začali ráno o siedmej a posledná klapka zacvakla až o tretej v noci. „Nakrúcanie bolo náročné, keďže vonku sa teplota šplhala až na 40 stupňov Celzia. Nakrúcalo sa síce iba jeden deň, avšak dlhá bola príprava spotu, ako aj jeho spracovanie do finálnej verzie. Kamerové
zábery sa robili na troch miestach - v budove Slovenskej televízie, vo vládnom
hoteli Bôrik a v nemocnici v Podunajských Biskupiciach,“ povedala produkčná
Miriam Chlpíková.
Na prácach sa podieľali profesionálny tím i komparzisti, ktorých
vyberala kastingová agentúra. Hlavnú postavu si v spote zahral herec Jan Vondráček, architektom klipu je Oto Häusler. Titulnú pieseň Good morning
sme si vypožičali zo svetoznámeho muzikálu Singing in the rain.
Pod réžiu a kameru sa podpísala svetoznáma dvojica. Renomovaný režisér Goran
sa podieľal na reklamnej kampani belgického piva Stella Artois a v súčasnosti
pracuje na reklame na európsku Mastercard. Kameraman Ján Velický nakrúcal spoty pre známu športovú značku Adidas. Reklama bežala vo svetových televíziách počas majstrovstiev sveta vo futbale. Zahrali si v nej známi
futbalisti Zidane, Beckham, Beckenbauer a Platini.
„Denník Nový Čas je založený na emóciách. Čitateľov nielen informuje, ale aj zabáva. Tú zábavnosť
a ľahkosť Nového Času vystihuje aj imidžový spot,“ povedala Ivona Matulik,
marketingová riaditeľka spoločnosti Ringier, ktorá vydáva denník Nový Čas.
STIAHNITE SI TELEVÍZNY SPOT NOVÉHO ČASU! >>
Nový Čas má reklamný spot!
Pozor, ideme naostro! Kamera, klapka, akcia. Najčítanejší
slovenský denník, ktorý denne prejde rukami vyše jedného milióna čitateľov,
vás chce baviť aj na televíznej obrazovke. Aj preto uzrel svetlo sveta reklamný
spot Nového Času, ktorý si môžete pozrieť napríklad na televízii Markíza.
Jeho autormi sú svetoznámi reklamní tvorcovia.