Päť dní po galavečeri Srdce pre deti dosiahol aktuálny stav na jeho účte sumu 320 626 eur. Galavečer, ktorý v priamom prenose odvysielala TV JOJ, bol okrem silných príbehov malých bojovníkov aj oslavou desiateho výročia fungovania projektu. „Mám radosť, že Nový Čas je už desať rokov jediné médium, ktoré organizuje charitu v takomto rozmere, pričom nefinančnú pomoc smerujeme na rodiny do posledného centu. Prostredníctvom Srdca pre deti sa nesnažíme suplovať štát v nemocniciach a podobne, ale pomáhame predovšetkým konkrétnym deťom, ktorých počet dnes presiahol hranicu 87 000,“ uviedla šéfredaktorka Nového Času Júlia Kováčová.
„Som rád, že v spojení lídra na onlinovom trhu so silným televíznym partnerom sme zároveň dokázali divákom priniesť prvý kompletný televízny celovečerný prenos cez sociálne siete na Slovensku,“ vyhlásil Milan Dubec, generálny riaditeľ RAS SK. Popri priamom prenose na TV JOJ sa totiž Srdce pre deti vysielalo naživo aj prostredníctvom facebookovej stránky Nového Času a ďalších titulov RAS SK, kde ho sledovalo 60 000 divákov. Program zároveň vyhral v sobotu u väčšiny televíznych divákov.
„Projekt Srdce pre deti je najväčší televízny charitatívny program na Slovensku a nás v televízii JOJ veľmi teší jeho popularita a rozmer, keďže rodinnosť, empatia a charita patria medzi základné piliere stratégie smerovania TV JOJ. Veľmi ma teší, že kvalitu a poslanie programu ocenili aj diváci a Srdce pre deti sa stalo najsledovanejším programom sobotného večera v univerzálnej cieľovej skupine,“ uviedol generálny riaditeľ TV JOJ Marcel Grega, ktorý sa už zároveň teší na ďalší ročník. Srdce pre deti ďakuje partnerom galavečera - Nestlé Slovensko, ktoré deťom darovalo sladkosti a O2, ktoré deťom poskytlo mobily, kredity v hodnote 100 eur a tablet. Vrcholom večera bolo
vystúpenie Mariky Gombitovej.