„Pri nákupe akýchkoľvek výrobkov je dôvera v značku jedným z najdôležitejších faktorov. Preto sme veľmi radi, že naša vlajková privátna značka K–Classic získala ocenenie Najdôveryhodnejšia značka, “ uviedol Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland. „V posledných rokoch totiž pozorujeme rastúci záujem o privátne značky, preto ich sortiment neustále rozširujeme. K-Classic pokrýva už viac ako 1500 druhov tovarov a to nielen potravín, ale aj kozmetiky, krmív pre zvieratá, potrieb pre domácnosť či textilného tovaru,“ dodal Gärtner.
Kategóriu privátnych značiek tvoria produkty určené pre konkrétny obchodný reťazec, preto sa na strane výrobcu znižuje cena za výrazné obaly, marketing a reklamu. A hoci v minulosti boli u spotrebiteľov privátne produkty vnímané ako nekvalitné, v súčasnosti ich popularita rastie. Podporuje to najmä rastúca kvalita za cenu nižšiu, ako je cena značkových produktov.
Dôveryhodné značky je nový a jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a oceňuje značky, ktorým slovenskí spotrebitelia najviac dôverujú. Do prieskumu sa počas leta a jesene 2016 zapojilo 2 000 respondentov, ktorí rozhodovali o dôveryhodnosti jednotlivých značiek až v 40 kategóriách. Víťazné značky budú niesť od decembra 2016 do novembra 2017 označenie Najdôveryhodnejšia značka.