Tieto financie však môžu podľa hovorcu firmy Aleša Ondrůja použiť aj na nákup lístkov na iné vlakové či autobusové spoje dopravcu.
Kreditový lístok funguje na princípe, že si cestujúci z nabitého kreditu na lístku kupuje cestovné. "Viacerí zákazníci ho však úplne nevyčerpali. O tieto peniaze, samozrejme, neprídu, patria im až do nákupu cestovného lístka," uviedol majiteľ spoločnosti Radim Jančura.
Tieto peniaze si podľa dopravcu môžu cestujúci vybrať kedykoľvek, aj po skončení prevádzky vlakov na linke Bratislava – Košice. Môžu tak urobiť prostredníctvom internetu alebo priamo na pobočke dopravcu.
V prípade, že sa rozhodnú využiť internet, stačí keď číslo svojho kreditového lístka spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí pošlú mailom na adresu info@regiojet.sk. "RegioJet im následne prepošle všetky peniaze z kreditového lístka na bankový účet, z ktorého bol kredit uhradený," vysvetlil Ondrůj. Pokiaľ si ale zákazník dobíjal daný kredit priamo na pobočke, tieto peniaze si bude musieť vyzdvihnúť osobne v hotovosti.
V prípade, že sa cestujúci rozhodne vybrať si peniaze na pobočke, môže tak spraviť na ktorejkoľvek pobočke RegioJetu alebo Student Agency. Tam mu podľa Ondrůja pracovníčka po predložení kreditového lístka vráti zvyšný kredit v hotovosti. "Pokiaľ si však zákazník uhrádzal kredit prostredníctvom bankového účtu online platbou, túto sumu mu pracovníčka zašle priamo na bankový účet," doplnil hovorca.
Spoločnosť ukončí prevádzku vlakov medzi Bratislavou a Košicami na konci januára, spoje na linke teda jazdia posledný týždeň. V utorok 31. januára vypraví dopravca posledné vlaky o 17.16 h z Košíc a o 17.33 h z Bratislavy. Dôvodom na ukončenie prevádzky na trase sú podľa firmy vlaky zadarmo, a tiež znovuzavedenie štátnych InterCity vlakov na tejto trati.