Ambiciózny projekt, ktorý je zameraný na rozvoj spolupráce pri predaji regionálnych výrobkov sa spustil 18. januára. Slovensko je rozmanitá krajina, ktorej každý kút ponúka príležitosť objaviť niečo neobvyklé a výnimočné. „Zákazníkom Kauflandu chceme ponúknuť čerstvosť a kvalitu pochádzajúcu priamo z ich regiónu, od lokálnych výrobcov, ktorí sa opierajú o osvedčené receptúry a výrobné postupy. Chceme dať príležitosť producentom regionálneho významu, ktorí dokážu obohatiť našu ponuku produktov typickými výrobkami vo svojom domovskom regióne,“ informoval o vzniku iniciatívy Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s.
V praxi to pre zákazníkov spoločnosti Kaufland bude znamenať, že v rámci svojho regiónu si budú môcť vybrať z ešte väčšej ponuky produktov, ktorá bude obsahovať lokálnych výrobcov. „Záleží nám na tom, aby v ponuke nachádzali aj dobre známe a obľúbené výrobky s regionálnou pečaťou. Aj takýmto prístupom deklarujeme, že pre slovenských výrobcov a dodávateľov sme a chceme byť aj naďalej silným a strategickým partnerom,“ dodáva Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland v.o.s.
O tom, že regionálne výrobky sú medzi zákazníkmi spoločnosti obľúbené niet pochýb. Dôkazom je fakt, že s ich výrobcami spolupracuje Kaufland dlhodobo a má záujem o ďalší rozvoj obchodných vzťahov. Niektorí z regionálnych dodávateľov, aj vďaka stabilnej spolupráci s Kauflandom uskutočnili potrebné investície, vďaka ktorým zvýšili svoje výrobné kapacity a stali sa tak významnými výrobcami s celoslovenskou pôsobnosťou. Od jedného dodávateľa sa napríklad zvýšil objem dodaných šalátový uhoriek z 13 tisíc kusov v roku 2011 na takmer 2,5 milióna kusov v roku 2015. Viac informácií pre výrobcov, ako sa zapojiť do tejto iniciatívy je k dispozícii v aktuálnych reklamných novinách Kaufland a na stránke www.kaufland.sk .