Nasledoval by Smer-SD s 18 percentami a Kotlebova Ľudová strana Naše Slovensko so 16 percentami. Vyplýva to z telefonického prieskumu, ktorý zrealizovala agentúra AKO, s.r.o., na vzorke 1000 respondentov. Zisťovala u nich zároveň, či sú aktívnymi používateľmi Facebooku.
Na štvrtom mieste by v týchto voľbách skončilo OĽaNO-NOVA s 12 percentami. Nasledovala by SNS s deviatimi percentami, Sme rodina - Boris Kollár s ôsmimi percentami, Most-Híd so siedmimi percentami a KDH s piatimi percentami. Za bránou parlamentu by skončila SMK s dvoma percentami a #Sieť s jedným percentom.
U voličov, ktorí nepoužívajú sociálnu sieť Facebook, by, naopak, prvé miesto vo voľbách obsadil Smer-SD s 36 percentami. Nasledovala by SNS s 15 percentami, SaS s 13 percentami, OĽaNO-NOVA s ôsmimi percentami, KDH so siedmimi percentami. Kotlebova Ľudová strana Naše Slovensko a Most-Híd by získali rovnako šesť percent. Za bránami Národnej rady SR by skončilo hnutie Sme rodina – Boris Kollár aj SMK, rovnako so štyrmi percentami. S jedným percentom by skončila #Sieť.
Za aktívnych používateľov Facebooku pokladala agentúra AKO, s.r.o., takých, ktorí uviedli, že sú na tejto sociálnej sieti aspoň raz za týždeň. Za nepoužívateľov pokladala takých, ktorí Facebook nepoužívajú, alebo sú na ňom zriedkavejšie ako raz za týždeň. Podiel aktívnych používateľov Facebooku tvorilo 52 percent, menej častých užívateľov 22 percent a bez účtu na Facebooku 26 percent.