Premiérovej epizóde predchádzala masívna kampaň, očakávania teda boli veľké nielen na strane divákov, ale i samotnej televízie. Už prvé minúty však naznačili, že takto to vyzerať rozhodne nemalo.
"Bol som zvedavý, čo to bude, no po pár minútach ma celé nadšenie prešlo. Veľkú premiéru programu, na ktorý upozorňovali vo svojom vysielaní, spackali na plnej čiare," nešetril kritikou čitateľ Zdenko, ktorého ako tisíce ďalších divákov vyrušoval anglicky hovoriaci športový komentátor.
"Nedalo sa to pozerať, ten zvuk bol strašný," zhodol sa čitateľ spolu s desiatkami ďalších divákov, ktorí sa ozvali na facebookú stránku relácie. Markíza na sťažnosti promptne zareagovala. Podľa čitateľa po prvej reklame už všetko bolo v poriadku. „Veľmi nás to mrzí, ale bol to dôsledok technickej chyby. Tešia nás však úžasné reakcie divákov na reláciu, nesmierne si to vážime,“ vysvetlila pre Nový Čas hovorkyňa Markízy Tatiana Tóthová.