Jej tvorcovia využili práve to, vďaka čomu je Monika slávna, jej krásny hlas. ,,Poprvýkrát v živote som kývla na ponuku naspievať a nahovoriť reklamu pre televíziu. Príde mi totiž krásna a naviac je na kojeneckú výživu,“ napísala fanúšikom na Facebooku. ,,Vždy ma reklamy s deťmi dojímali, takže som rada jej súčasťou. Dúfam, že sa vám bude páčiť!“ tešila sa Monika.
Avšak predčasne! Kojenecká výživa má totiž aj svojich odporcov, ktorý sa zastávajú prirodzenej cesty kŕmenia materským mliekom. Na Facebooku sa na speváčku spustila spŕška kritiky, najmä od naštvaných mamičiek. ,,Každá reklama na náhrady materského mlieka je škodlivá. Vytvára falošný dojem, že kŕmiť umelým mliekom je štandard. Umelé mlieko vie v ojedinelých prípadoch zachrániť situáciu. Ale nikdy nemôže nahradiť materské mlieko na sto percent,“ napísala fanúšička Vlasta, pričom jej komentár podporilo lajkom cez 150 ďalších speváčkiných rozčarovaných priaznivcov. ,,Z týchto reklám mi je zle,“ napísala Nikki.
Monika sa snažila situáciu zachrániť. ,,Ja si myslím, že to, že materské mlieko je to najlepšie nikto nespochybňuje. Dojčila som Tadeáša do 7. mesiaca a potom už odo mňa mlieko nechcel. Ja osobne to beriem tak, že po ukončení kojenia alebo v prípade, že maminka nemôže kojiť, je umelá kojenecká výživa najlepšie riešenie,“ napísala speváčka, čím časť fanúšikov uchlácholila. Niektorí však s výčitkami pokračovali a vadilo im aj to, ako mohla tak skoro prestať dojčiť.
,,V siedmich mesiacoch je pre dieťa lepšou pomocou bojkot prekonať a zhruba do tých dvoch rokov v dojčení pokračovať. Nie je v poriadku hovoriť, že v siedmich mesiacoch nechcel mliečko, že umelá výživa je najlepšia voľba po ukončení dojčenia,“ hnevala sa Zuzana, na čo sa na speváčkinom profile strhla vášnivá diskusia. Našli sa priaznivci, ktorí sa sústredili skôr na Monikin výkon v reklame a tí ju vychválili. Snáď svoje rozhodnutie prijať účinkovanie v spote, ktorý rozhádal jej priaznivcov, speváčka neoľutovala.