Pavlovi poslali peniaze za letenku či ubytovanie a tesne pred odletom zistili, že sa výlet nekoná alebo sa skomplikoval. On im však tvrdil, že ide o chybu leteckej spoločnosti, predajcu leteniek alebo hotela. Ľudia svoje peniaze museli od Pavla vymáhať, niektorým sa to dodnes nepodarilo.
Kedy dostanem späť 700 eur?
Ivan (26), Prešov
Ťažké srdce na Pavla má aj Prešovčan (26), ktorému sme meno zmenili na Ivan. „V decembri 2015 sme si od neho na august objednali zájazd pre 4 osoby na Malorku. Preddavok 500 € sme mu poslali na letenky, ktoré objednal a preposlal nám ich. Letenky sme si preverili a poslali sme mu takmer 1 200 € za ubytovanie. Cestou na letisko zrazu zatelefonoval a tvrdil, že mu práve napísali z hotela a povedali, že Slovákov neubytujú, lebo vraj prijímajú len turistov z Veľkej Británie. Nezdalo sa mi to, no museli sme rýchlo nájsť náhradné ubytovanie. Pavol totiž tvrdil, že on nám s tým pomôcť nedokáže. Po dovolenke som trval na tom, že peniaze za ubytovanie chceme naspäť, po dvojmesačnom naťahovaní nám poslal 500 €, zvyšných 700 € sme od leta nevideli. Stále sa vyhovára, dokonca nám už aj posielal falošné výpisy z účtu a tvrdil, že peniaze odoslal. Pred pár dňami som mu telefonicky oznámil, že ak mi do 2 týždňov nevráti peniaze, podám na neho trestné oznámenie. Prosil ma, aby som do toho neťahal novinárov ani políciu, no ja svoje slovo dodržím,“ vraví.
Z výletu do Malajzie nič nebolo!
Katarína (25), Dolný Lopašov (okr. Piešťany)
Katarína (25) s priateľom Martinom si cez Pavla v novembri 2015 kúpili zájazd do Malajzie. „Pýtala som si predbežnú zmluvu, na čo mi povedal, že oni nič také neposkytujú, ale že sa nemusíme báť - no peniaze musím previesť ešte v ten deň, kvôli aktualizácii ceny. Na účet sme mu dali 1 180 € za letenky aj ubytovanie a prišlo mi potvrdenie o úhrade. Deň pred odletom nám napísal, že let sa posúva o 2 dni a keď sme už cestovali na letisko do Budapešti, prišla nám SMS, že sa zase odkladá. Ešte mal tú drzosť sa s nami stretnúť a tvrdiť, že ho to mrzí, ale chyba je na strane leteckej spoločnosti. Neodleteli sme však vôbec. V hoteli ani u dopravcu o nás nevedeli. Plánovala som na Pavla podať žalobu, ale do týždňa nám peniaze vrátil. Nakontaktovala som sa totiž na jeho rodinu a napísala som mu oficiálnu žiadosť o vrátenie peňazí s tým, že ak mi ich nezašle na účet, informujem políciu aj verejnosť,“ dodáva Katarína.