Niamh Herbert, študentka módy na Trinity College, plánovala s priateľmi odletieť z Dublinu do Londýna, aby sa zúčastnili na London Fashion Week. Keď prišla na letisko, zamestnanci jej mali povedať, aby počkala 15 minút, kým jej príde pomôcť personál lietadla. Tí sa jej následne mali spýtať, či by nemohla prejsť po schodoch sama. Podľa jej slov by im to "uľahčilo prácu", píše Metro.co.uk. To ale nebolo to najhoršie. Za Niamh potom mal prísť aj kapitán a povedať, že lietadlo vzlietne aj bez nej.
Odporučili jej počkať na ďalší let, no to by pokazilo celý jej výlet. Dievča čaká na ospravedlnenie od spoločnosti Ryanair, s ktorou letela. Niamh už kontaktovala právnika univerzity, ktorý sa bude zaoberať tým, či letecká spoločnosť porušila jej práva.
"Ľutujeme nepríjemnosti, no zákazníčka prišla k lietadlu len 13 minút pred odletom, čo spôsobilo meškanie a nemala rezervovanú pomoc pre vozíčkarov. Naša posádka zabezpečuje plnú pomoc a ako gesto dobrej vôle presunuli zákazníčku bezplatne do ďalšieho letu. Ak by si zarezervovala pomoc pre vozíčkara a prišla by včas, nenastal by žiadny problém," vyjadril sa hovorca spoločnosti Ryanair.