Po troch mesiacoch sa však všetko zmenilo a na účet UPC mala po novom platiť viac ako 100-percentnú prirážku. Jana však ani po sťažnostiach nebola spokojná. Až keď sa do problému obul Nový Čas, začali sa veci hýbať správnym smerom.
V novej lokalite rodinných domov v bratislavskej Vrakuni vybudovalo UPC telekomunikačné siete a obyvateľom ponúkli špeciálnu kampaň služieb. „Mali sme dostávať balík televízie a internetu za 8 eur bez DPH. Zmluvu som uzatvorila 25. novembra 2016 na dobu 12 mesiacov. Vo februári mi však UPC oznámilo, že túto kampaň zrušili a nebudeme platiť 8 eur, ale 18,27 eura,“ povedala nahnevaná Jana Novosedlíková (45) s tým, že je to viac ako 100-percentná prirážka.
Rozhodla sa preto konať. „Volala som na UPC, kde mi povedali, že môžem podať sťažnosť. Tú som napísala a mailom mi odpovedala pani z UPC, že sa nedá nič robiť,“ dodala sklamane. Bola však presvedčená o tom, že spoločnosť konala nesprávne. „Chcem, aby UPC dodržalo zmluvu z novembra, lebo prešli len tri mesiace a oni mi chcú zmluvu zrušiť? Zrušiť by sme ju mali obojstranne, keď sme ju obojstranne uzatvorili,“ dodala Jana.
Podľa jej slov rovnaký scenár majú aj susedia. Keď sa do problému zapojil Nový Čas, vyriešilo sa to záhadne rýchlo. UPC dokonca potvrdilo, že išlo o chybu operátora z ich strany. „Zákazníčke sme zabezpečili nápravu. Rovnako budeme postupovať aj u ďalších zákazníkov s rovnakou kampaňou, ktorých je niekoľko desiatok,“ informoval hovorca Jaroslav Kolár. Obyvatelia Vrakune tak v najbližších dňoch dostanú list s ospravedlnením a platiť budú dohodnutú sumu.