Podľa Juraja Zelinku ministerstvo pri tvorbe propagačných videošotov uprednostnilo firmu známeho televízneho režiséra Petra Núňeza a postupovalo neštandardne. Ako sa bránia aktéri?
Kšeft dohodili vopred
Juraj Zelinka tvrdí, že spoločnosť Petra Núňeza získala od ministerstva zahraničia zákazku bez súťaže.
Nuňéz reaguje:
- Najskôr som sa s ľuďmi z ministerstva stretol na neoficiálnom stretnutí, potom začal tender.
Ťapáková opäť na scéne?
Podľa Zelinku malo k pofidérnemu prideľovaniu zákaziek dôjsť pod dozorom mediálnej poradkyne ministra Z. Ťapákovej
Ťapáková reaguje:
Sú to úplné rozprávky. Bolo by dobré sa opýtať odkiaľ pán Zelinka tieto tvrdenia čerpá a odkiaľ ich má.
Zákazka za 160 000 € na mieru
Exzamestnanec Zelinka tvrdí, že rezort zahraničia počas predsedníctva prihral zákazku za 160 000 eur firme Loco Agency, s. r. o., režiséra Petra Núňeza.
Reaguje Peter Susko, hovorca ministerstva zahraničia:
- Ministerstvo oponuje, že Zelinka bol u nich len stážistom. „Na MZVaEZ SR od minulého týždňa prebieha hĺbková kontrola.
Súťaž len naoko
Podľa Zelinku Núňezova firma už pracovala na videošotoch, keď sa rezort rozhodol pre „naoko“ súťaž a zadanie rozoslal ďalším dvom firmám, na čo však už ministerstvo nereagovalo.
Nuňéz reaguje:
- Tender bol odoslaný hneď na začiatku dvom firmám Elaia-Design Studio a STONE PP.