Pred týždňom ich začala spoločnosť Coca-Cola nahrádzať fľašami s veľkosťou 1,75 litra a 2,25 litra a balením šiestich plechoviek po 330 mililitrov. Na otázku ČTK to povedala hovorkyňa Coca-Cola HBC SR Kateřina Švecová.
"Od balenia dva litre odchádzame, pretože už neumožňuje pokryť rôzne spotrebiteľské potreby pri konzumácii nápojov," povedala hovorkyňa. "Staré balenie dva litre končí v marci a očakávame dopredanie najneskôr v apríli," dodala. Firma chce dopredaj podporiť zľavami.
Celosvetovo spoločnosť Coca-Cola predáva veľkú časť svojich stáčacích a plniacich pobočiek, aj keď predtým investovala do modernizácie, aby zlepšila ich výkonnosť. Po dokončení predaja sa chce zamerať na nové produkty a propagáciu značky. Chce napríklad viac predávať nápoje s umelými sladidlami.
Najväčšiemu svetovému výrobcovi nealkoholických nápojov Coca-Cola klesol v minulom štvrtom štvrťroku čistý zisk na 550 miliónov dolárov z predvlaňajších 1,24 miliardy dolárov. Prepad spôsobili mimoriadne náklady spojené s baliarňou v Severnej Amerike. Nižšie boli aj príjmy, ktoré klesli siedmy štvrťrok za sebou, prekonali však očakávania analytikov.